4通道示波器2選一

Rigol DS1104Z 100Mhz 4ch HKD5000


Agilent DSO1024A 200Mhz 4ch HKD8300


Agilent 雖然有200MHz, 而且牌子又靚仔D,
但係RIGOL 可以加I2C SPI DECODE,
個MON又細D,  320*240 vs 800*480
Agilent WFM/S慢好多, RIGOL 30,000wfms/s VS AGILENT 200 WFM/SEC

回覆 1# wiz123

我用緊Rigol DS1074Z,物有所值。如果budget有$8000而又不一定要4 ch,不妨考慮Rigol的DS2000系列。

TOP

開工Agilent(信心問題)
DIY Rigol(budget 問題 )

TOP

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:11 編輯

......

TOP

本帖最後由 wiz123 於 2014-4-26 19:58 編輯
回覆  wiz123

我用緊Rigol DS1074Z,物有所值。如果budget有$8000而又不一定要4 ch,不妨考慮Rigol的DS20 ...
ckshum 發表於 2014-4-24 15:03


淘左DS1104Z了 真係好得,
不過2層箱入面果個箱竟然開左 膠紙都冇再貼番, 好彩暫時使用正常
呢個賣家之前買過幾次都冇事, 唔知點解今次會咁, 以後買野要好長氣咁問長問短先好落單
唔知順豐清關海關會唔會拆開? 但香港海關拆完會有封貼紙話拆過, 唔知大陸海關有冇呢D野

TOP

Bin度買DSO1024A HKD8300? 我見R ass 賣 HK$18370~~
morris 發表於 2014-4-26 14:11


見到ICMASTER個DSO1024A網上報價, 好似重有十幾部, 不過得320*240解像度,

TOP

回覆  wiz123

我用緊Rigol DS1074Z,物有所值。如果budget有$8000而又不一定要4 ch,不妨考慮Rigol的DS20 ...
ckshum 發表於 2014-4-24 15:03


self cal完都係咁, 冇接任何野條黃線都係升左上去? 好似唔多正常, 唔知係味部部都咁?

IMG_2247_resize.JPG (94.31 KB)

IMG_2247_resize.JPG

TOP

self cal完都係咁, 冇接任何野條黃線都係升左上去? 好似唔多正常, 唔知係味部部都咁? ...
wiz123 發表於 2014-4-27 17:11

支probe落左地未
你係咪電壓用最細果個檔位?
用10mV空接好大機會係咁


via HKEPC Reader for Android

TOP

支probe落左地未
你係咪電壓用最細果個檔位?
用10mV空接好大機會係咁


via HKEPC Reader for Android ...
schmike 發表於 2014-4-27 18:26


沒有接PROBE, 1V 5V/DIV都會咁, 不過冇咁明顯, 因為條黃線幼好多,

TOP

本帖最後由 morris 於 2024-3-22 09:11 編輯

......

TOP