TJ-11大改

本帖最後由 siuchungqoo 於 2014-4-7 20:08 編輯

好大工程.要由原本左面底板(btx)改去右面(atx).又要由黑色改爲红色.再加上水.都唔知几畤造好.
已买D5 pump  480/240冷排 380i冷头.
另外想请教各位师兄EK GPU通用冷头ok吗?


好大工程.要由原本左面底板(btx)改去右面(atx).又要由黑色改爲红色.再加上水.都唔知几畤造好.
已买D5 ...
siuchungqoo 發表於 2014-4-6 13:31


支持玩水,通用block都ok,但冇左vram散熱,要自己加heatsink,full cover就最好不過

TOP

支持+1

TOP

支持支持

TOP

來學野,支持

TOP

唔上560和280排?

TOP

果條樓梯好熟面口

TOP

果條樓梯好熟面口
yaocc0456 發表於 2014-4-6 14:40


又係TWS水友

TOP

回復 6# raymond1688


    因爲弟一次上水.唔想太大.现在480x1 240x1.應該ok

TOP

果條樓梯好熟面口
yaocc0456 發表於 2014-4-6 14:40



小心比人報警呀

TOP