[分我個享] 用緊一體水冷既要留意留意

小弟我用Antec H2O 920(第一代)一體水冷都叫做有一 兩年了
近期換左底版機箱諗住溫度會好D 唔洗焗住焗住...點知前日著左機之後 咩都未做 見到右下角

個CC software 溫度由30急速咁升至40度 心諗可能防毒運行緊姐...過多陣溫度都依然繼續升

冇理由啊又冇打機 剩係開skype姐...之後就關曬左有野 開住CC 黎睇 當時溫度已經去到47度..

但見到個泵係冇停嫁喎 仲行緊3千到 風扇都好正常啊 當時既溫度已經升到50度仲要繼續升上去..

已經覺唔對路即刻熄機驚燒CPU...拆側板 吹一吹風過左分幾鐘摸一摸個水冷果舊野(有antec logo果舊)哇..辣手既

當時其實都幾急住電腦用..咪拆走個水冷 用返原廠送既HS...著機開software望溫度...31 32度  仲涼過水冷...

btw打冷排既1850 有兩把 其中一把變左做機背扇 另一把存倉中..等待重見光明

用咩u
你懷疑個泵泵唔到水

TOP

睇嚟係個水泵壞啦…

TOP

用咩u
你懷疑個泵泵唔到水
SEED 發表於 2014-3-15 14:03
睇嚟係個水泵壞啦…
g1jockey 發表於 2014-3-15 18:13

我懷疑係冇曬水..因為我睇軟件個泵係運行緊

用緊i5-2400

TOP

咁快玩完

TOP

又可以check下有冇鬆左,同埋散熱膏有冇乾曬
亦可以拎出黎睇下水泵運行時,會唔會係佢發燒
其實較大機會同上面說法,水泵泵唔到水

TOP

回復 4# Clarkson0729

咁仲會唔會上水?我幾部機都上咗一體水…驚驚

TOP

咁慘??
我用左 Corsair H50 四年幾 5 年都冇事
上年年尾先換自組
個 H50 仲賣到出去

TOP

又可以check下有冇鬆左,同埋散熱膏有冇乾曬
亦可以拎出黎睇下水泵運行時,會唔會係佢發燒
其實較大機 ...
cleverandy 發表於 2014-3-16 06:48

散熱膏已經換過
回復  Clarkson0729

咁仲會唔會上水?我幾部機都上咗一體水…驚驚
g1jockey 發表於 2014-3-16 07:48


唔會再上一體水啦...

TOP

我都系咁既情況,不過我系用620
風扇有動,但溫度由開機50度直上90度
用左大約一年半

TOP