小弟我用Antec H2O 920(第一代)一體水冷都叫做有一 兩年了
近期換左底版機箱諗住溫度會好D 唔洗焗住焗住...點知前日著左機之後 咩都未做 見到右下角
個CC software 溫度由30急速咁升至40度 心諗可能防毒運行緊姐...過多陣溫度都依然繼續升
冇理由啊又冇打機 剩係開skype姐...之後就關曬左有野 開住CC 黎睇 當時溫度已經去到47度..
但見到個泵係冇停嫁喎 仲行緊3千到 風扇都好正常啊 當時既溫度已經升到50度仲要繼續升上去..
已經覺唔對路即刻熄機驚燒CPU...拆側板 吹一吹風過左分幾鐘摸一摸個水冷果舊野(有antec logo果舊)哇..辣手既
當時其實都幾急住電腦用..咪拆走個水冷 用返原廠送既HS...著機開software望溫度...31 32度 仲涼過水冷...
btw打冷排既1850 有兩把 其中一把變左做機背扇 另一把存倉中..等待重見光明 |