[開箱] 新手簡簡單單 H80i 開箱

本來想用風冷,但係用左咁多年又想試下水冷喎...但我又怕煩。

點知見到有一體式既水冷,好似又幾方便就買過試下先。

去相
01.jpg
02.jpg
03.jpg
開行冷氣中
04.jpg

雖然好似好多人話H80i原裝扇比較嘈,但其實用quiet mode, balance mode 都唔會太過份,起碼我接受到

恭喜師兄踏出第一步

TOP

一體式水冷的確幾方便
同埋令機箱有更多空間
期待溫度測試

TOP

Last 張圖係咩

TOP

Last 張圖係咩
hkbpc 發表於 2013-7-16 20:49


Asus AI Suite II 跟底板送既自家軟件~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 6# adrianmak


    12cm

TOP

乜U?

TOP

H80i 幾錢??

TOP

H80i 幾錢??
kkeennn2605 發表於 2014-4-16 10:20


$760 左右

TOP