有冇外置喇叭介紹...

netbook 個喇叭比較細聲,
有冇ching 用緊外置喇叭呢...

sovy 喇叭仔
____________________

TOP

用緊 x-mini capsule, 細細隻, 好大聲及聲底都唔會拆, 唔錯

TOP

用緊 x-mini capsule, 細細隻, 好大聲及聲底都唔會拆, 唔錯
hyperbola 發表於 2010-5-17 17:26



    睇個樣好好咁啊師吳知唔知e它邊度有得賣? thz

TOP

買左好耐(都超過一年), 我係298買既.

TOP