Now TV 免費到期

舊年十月cut左Now寬頻,本來cut埋Now  TV,但後來話可以比我免費睇多一年基本台,所以就一直保留機頂盒至今。
一年期快到,會唔會再免費比我睇?定另外比錢?有冇ching同我情況一樣?

我嘅經驗係除非你搬屋,否則可以一路免落去。
不過,安全啲都係打去問問。

TOP

回覆 2# wct


    唔該晒!
係咪要打去CS 確認繼續兔費?

TOP

回覆  wct


    唔該晒!
係咪要打去CS 確認繼續兔費?
elevenbrother 發表於 2017-8-31 17:57


當然係打電話問問啦。

唔係免費,就叫佢哋搵人上來收機。

你無興趣睇,都係叫佢哋上來收機。

確認係免費又有興趣睇,咪心安理得繼續睇。

TOP

當然係打電話問問啦。

唔係免費,就叫佢哋搵人上來收機。

你無興趣睇,都係叫佢哋上來收機。

確認係免 ...
peter_chan 發表於 2017-8-31 20:01

冇人收機架,仲要自已攞去指定地點
一定要帶齊所有配件

TOP

回覆 4# peter_chan


    唔知到期前一個月通知佢夠未呢?最怕佢話一個月通知期唔夠借頭借路收返我月費。

TOP

冇人收機架,仲要自已攞去指定地點
一定要帶齊所有配件
vaio 發表於 2017-8-31 20:17



    起碼都知道要還機。


PS. 在我而言﹐自己交機仲好過等人上門收機。

TOP

回覆  peter_chan


    唔知到期前一個月通知佢夠未呢?最怕佢話一個月通知期唔夠借頭借路收返我月費。 ...
elevenbrother 發表於 2017-8-31 20:50



    這些野﹐提早1-2個月係最好。

太早打去話你大早﹐咪遲D到合適時間再打上去囉。

太遲打去﹐有時係你自己會唔記得﹐又或者人家做唔切手續﹐最後又係自己煩。

TOP

冇人收機架,仲要自已攞去指定地點
一定要帶齊所有配件
vaio 發表於 2017-8-31 20:17

唔知就咪亂講,要自己去還機個間係希特拉畸寶,now一向都係上門收機的

TOP

唔知到期前一個月通知佢夠未呢?最怕佢話一個月通知期唔夠借頭借路收返我月費。 ...
elevenbrother 發表於 2017-8-31 20:50

除非你搬屋,否則可以一路免落去 x2

TOP