[實用軟件] Firefox 自動開新分頁

正常我用滑鼠中間click就會開新分頁
但係用notebook個陣 就要禁埋ctrl先得
我想問有冇得 set做就咁開website都係新分頁

你入去 about:config 睇下 "browser.tabs.opentabfor.middleclick " 係唔係 false 左

TOP

你入去 about:config 睇下 "browser.tabs.opentabfor.middleclick " 係唔係 false 左
cless94 發表於 2020-2-28 12:35

係ture阿
我意思係想就咁滑鼠左click就開新分頁

TOP

設定>分頁
按下 Ctrl+Tab 時,依照最近使用分頁的順序切換分頁標籤 (T)
以分頁開啟鏈結,而不使用新視窗 (W)
用新分頁開啟鏈結後,自動切換至該分頁 (H)
在 Windows 工作列顯示分頁預覽圖 (K)

TOP

https://addons.mozilla.org/firefox/addon/right-links
未用過,你可以試吓。

一般notebook可以set用3/4隻手指做middle click?

TOP

browser.search.openintab
browser.tabs.loadBookmarksInTabs
browser.urlbar.openintab


search/addrss bar/ bookmark toolbar 問新分頁

TOP