買部有lenovo o個d 控制叉60%+磁吸頭先係王道

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

t580 又上水

強帖劉明

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

自己lenovo t580, duet 3i都有呢種控制

duet3i永遠keep 60%,
出街磁吸頭配無限尿袋
屋企經usb c hub pd c ...
nnmiken 發表於 2021-12-23 15:20

無限尿袋係咩嚟。。。

via HKEPC Reader for Android

TOP

半斤笑八兩

TOP

電一樣會老化, 我一直都係差到 60% 停, 但係而家電池 run 到 20% 就即跌落 0...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問各位師兄,我部legion 5pro 關機時60%電,十多日後開機得返32%,正常嗎?

TOP

回覆 8# 玉塘春

走電。。。
太低溫都會走電。
耐唔耐差返100%會好啲。

TOP

回覆  玉塘春

走電。。。
太低溫都會走電。
耐唔耐差返100%會好啲。
Sun 發表於 2022-1-1 12:45


謝謝回答
我知道會走電,只係唔知係咪走得快左d,我未買過nb所以問下,主要做後備,怕萬一大機太老有日突然往生

TOP