公司機買部廠機,12代i5,已經夠用,4xxx已經有正版windows,12代cpu是可以裝windows,自己砌,12代i5+1tb ...
blackkh 發表於 2022-7-14 12:34 
用行機係方便, 我全公司, 包括而家用緊的都係 Dell 黎.
但係佢地好多時都會係有點觀音頭掃把腳的...
除手去 Dell 度 click 12500... 有 2x8GB 呀... 但係得 256GB SSD... 無得改, 只可以加.
都要 $5600 了.
公司機係要有個 DVD driver 的, 唔係忽然會有人隊隻碟黎叫你 copy 野或者 rip 左佢.... 當然啦, 而家可以買隻 external 齊齊用都得... |