takayo72 當前離線
路人甲
Banned
seasky 當前離線
TOP
7h1r733n 當前離線
進階會員
takayo72 發表於 2016-9-22 09:28
tsangwailam 當前離線
yjfoeg 當前離線
有人話用C#寫android app 正過用java 咁話~~~~ takayo72 發表於 2016-9-22 10:12
Sora 當前離線
中級會員
梁炳 當前離線
Software DevOps
用Java確實係怪怪地 可能我android經驗少啦 寫嗰陣 有種又好似寫緊java,又好似唔係寫緊java咁 同埋雖然Go ... yjfoeg 發表於 2016-9-22 20:11