有無師兄用呢套嘢用C# 寫ios同android app ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

takayo72 發表於 2016-9-22 09:28

我用過... 係幾唔錯..... 點講呢.... 一套Logic做哂Android同iOS囉... 但個Xamarin Forms其實好流... 做一般野叫夠用... 複雜少少都要用Custom Renderer... 煩到爆燈.... 所以我係用邪道... Native Project call PCL logic...

TOP

提外話,想有冇人用 facebook react native 做app?

TOP

有人話用C#寫android app 正過用java 咁話~~~~
takayo72 發表於 2016-9-22 10:12
用Java確實係怪怪地
可能我android經驗少啦
寫嗰陣 有種又好似寫緊java,又好似唔係寫緊java咁
同埋雖然Google死口唔認,但出黎效果java好似頓少少

TOP

回覆 5# tsangwailam

幾好用啊

TOP

用Java確實係怪怪地
可能我android經驗少啦
寫嗰陣 有種又好似寫緊java,又好似唔係寫緊java咁
同埋雖然Go ...
yjfoeg 發表於 2016-9-22 20:11



    點解我睇唔明你寫乜...究竟你覺得java好定唔好

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP