一體水冷問題

本帖最後由 ramm 於 2014-5-14 16:09 編輯

ZcQfCXM.jpg

請問風(吸入)機箱岩唔岩??? 好似會好多dust 入到去

如果FAN放返前面(吹入)會唔會好D? 定係吹返出機箱?

你指裝頂?

TOP

裝係後面啊

TOP

通常都係吹出去

TOP

回覆 3# ramm


    多數吹出

TOP

唔該晒師兄, 因為我見youtube 都係吹入所以先問下

TOP

一定係吹出會比較多,同較好

TOP

師兄我有個問題啊,機箱內面有顯卡同火牛,呢兩個都係會發熱積左係機箱內,
咁如果水冷排吹出去咁熱既空氣會經過水冷排會唔會有影響??CPU 米同機箱內既溫度一樣?

TOP

相反如果從室外吹入機箱,因為室外溫度比機內低,CPU會低D溫? 問題就係就算機頂有fan,機箱內都會好熱

TOP

一般係機前有風扇吸鮮風入去, 再由後面吹/抽出
你怕入塵就買塊塵隔係入風度隔隔塵.

TOP