[測試] 單水道 OCCT & FURMARK 燒下先

初上水時構思行雙水道,但想放些資源在另一部機,PUMP,水箱等,所以改回單水道,EK 360厚排,XSPC 240厚排,用晒 GT1850風扇,一隻D5泵,各燒30分鐘測試.
CPU i7 4820 : overclock 4.6,電全行auto.
VGA GTX 680 : 全行預設.
16.jpg 20140513_194449.jpg 20140513_194527.jpg 20140513_202730.jpg 20140513_202651.jpg
很少做測試,緊做準唔準確?

個溫度好好呀

TOP

個溫度好好呀
pochaccoandxo 發表於 2014-5-13 21:29



    REAL?

TOP

有D人對水冷有錯誤觀念, 認為溫度差會直接體現在CPU/GPU thermocouple 物理溫度上, 問題出在內部thermocouple本身只喺用呢記錄內容溫度而非散熱能力, 要想知道正散熱能力, 你需要大量其他數據呢計算

TOP

有D人對水冷有錯誤觀念, 認為溫度差會直接體現在CPU/GPU thermocouple 物理溫度上, 問題出在內部thermocoup ...
w4and14094 發表於 2014-5-13 22:25


緊復雜真係唔識,我只知道風冷在表面做唔到水冷表面嘅成績,其它要CHING指導,THANKS

TOP