有冇人用過antec H2O 650 ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

我用緊隻650, 之前係用120V
我壓粒3330兩隻水冷其實都唔錯, 溫度分別不大
但係不得不提嘅係, 120V個pump偏噪, 因為高音.
650就唔知點解好難安裝, 我覺得係佢個mounting差, 擺背板個度有4粒螺絲帽係鬆嘅要你用螺絲一次過上實個block, cpu 同背板. 冇耐性分分鐘整花個銅面, 小心啲

TOP

我用緊隻650, 之前係用120V
我壓粒3330兩隻水冷其實都唔錯, 溫度分別不大
但係不得不提嘅係, 120V個pump偏 ...
fanchiuho 發表於 2014-5-1 10:16


我都買入左, 嗰底座真係好惡搞, 我都唔知有冇整花個銅面, 但啲散熱膏就一定整到一pat pat... XD

TOP