|

|
新人發問,麻煩晒各位解答
本人近排覺得我張HIS R9 280X 太嘈,想轉用水冷
有啲問題希望有經驗GE人可以解答下我
咁我而家預定就係係EK度訂晒所有野,因為唔想俾咁多運費
我部機會上水GE SPEC係:
3770K
ASUS Z77-V PRO
HIS R9-280X ICEQ2 TURBO
xigmatek Pantheon CASE
詳細走住大約係水箱放係5.25X2
PUMP放係機箱底,之後去DISPLAY,上CPU,上機箱頂冷排再番去水箱
CPU BLOCK :EK-Supremacy Clean CSQ - Nickel
GPU EK-FC7970 - Acetal+Nickel CSQ
EK-CoolStream RAD XTC (280)
EK-DDC 3.2 PWM X-TOP CSQ - Plexi
我有幾個問題想問:
1. 水箱連PUMP同分開個分別係邊,會唔會對成組水冷GE效能有好大影響?
2. 我用一個280排同一個水箱連PUMP係唔係會唔夠散熱能力同力水去走一圈?還是我有需要雙排同 雙 PUMP?
3. 我見EK度有一個PRODUCT係FOR 7970/280X GE 底板 "EK-FC7970 Backplate - Black CSQ "
呢個唔係必需?還是最好用埋?
4.如果我唔係EK呢類店舖度訂PUMP,自己出去金魚街買我係唔係需要改裝佢個POWER 線,甚至加火牛先可以作為水冷PUMP咁用?例如我要令個PUMP可以同POWER ON 制連動咁
5.TUBE 同FITTING 係唔係照數要幾多對就OK
第一次整,比較多野問...麻煩晒各位了 |
|
|
|