新人發問,麻煩晒各位解答

本人近排覺得我張HIS R9 280X 太嘈,想轉用水冷
有啲問題希望有經驗GE人可以解答下我

咁我而家預定就係係EK度訂晒所有野,因為唔想俾咁多運費
我部機會上水GE SPEC係:

3770K
ASUS Z77-V PRO
HIS R9-280X ICEQ2 TURBO
xigmatek Pantheon CASE

詳細走住大約係水箱放係5.25X2
PUMP放係機箱底,之後去DISPLAY,上CPU,上機箱頂冷排再番去水箱

CPU BLOCK :EK-Supremacy Clean CSQ - Nickel
GPU EK-FC7970 - Acetal+Nickel CSQ
EK-CoolStream RAD XTC (280)
EK-DDC 3.2 PWM X-TOP CSQ - Plexi

我有幾個問題想問:
1. 水箱連PUMP同分開個分別係邊,會唔會對成組水冷GE效能有好大影響?
2. 我用一個280排同一個水箱連PUMP係唔係會唔夠散熱能力同力水去走一圈?還是我有需要雙排同       雙 PUMP?
3. 我見EK度有一個PRODUCT係FOR 7970/280X GE 底板 "EK-FC7970 Backplate - Black CSQ "
     呢個唔係必需?還是最好用埋?
4.如果我唔係EK呢類店舖度訂PUMP,自己出去金魚街買我係唔係需要改裝佢個POWER 線,甚至加火牛先可以作為水冷PUMP咁用?例如我要令個PUMP可以同POWER ON 制連動咁
5.TUBE 同FITTING 係唔係照數要幾多對就OK

第一次整,比較多野問...麻煩晒各位了

回覆 1# wingOsky
1.獨立bump通常勁啲,連水箱果啲通常都雞少少(個人感覺),實際都無太大影響,除非要走幾個排,一般水箱連bump都夠
2.夠力,但280排係厚定薄 3770k同280x都幾熱
3.背板加埋靚仔啲,散到電路板啲熱,可加可唔加...
4.唔識答
PS:N年無玩水,暫時答住你先,有錯請指正

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-4-29 15:20 編輯

如果直接用魚缸泵就咪咁麻煩改啦,直接記得先開泵后開機就夠,再唔系買個靜D嘅泵一日24小時開,魚缸泵唔用得你幾多電,而且可能比水冷專用泵更耐用,不過可能要改接口就真,而且要機外接水管,影響美觀。

TOP

麻煩晒兩位解答
即係用魚缸泵就係照用AC,唔好搞咁多.反而問題係佢個接口
機外我都OK,一來機箱有兩個水管位
二來我唔係求美觀為先,實用緊要啲,我會考慮一下用AC PUMP

厚定溥排呢個問題呢....我都唔識分
上番EK個網只係見到佢寫10FPI
呢個關事?

TOP

本帖最後由 w4and14094 於 2014-4-30 00:30 編輯

Fin Per Inch, 指冷排散熱片一吋內有幾多塊葉
呢個會直接影響散熱效果同所用風扇, 間接影響噪音度
FPI越多, 葉片越密, 同空氣接觸面積越大, 但風阻同時變大, 需要用轉速更快/風壓更大風扇嚟吹
建議樓主去CHIPHELL睇下水冷區樓頂幾篇文研究一下, 同時睇睇內地同好者D作品
P.S. 個人唔建議用EK個排, XSPC或者ALPHACOOL D 排性價比會高好多

TOP

我剩係粒U用一隻monsat 280排都唔係好夠...
你仲要加張280

TOP

4.PC火牛出12V,你買返隻12V既PUMP咪得羅,自己改返大4PIN,不過有咁既需要咩

TOP

5.買多幾粒啦,唔夠就運費都........
我買下買下多左幾十粒

TOP

麻煩晒兩位解答
即係用魚缸泵就係照用AC,唔好搞咁多.反而問題係佢個接口
機外我都OK,一來機箱有兩個水管位
...
wingOsky 發表於 30/4/2014 00:03



    你外置既,買隻http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=38288264006銅排啦

TOP

Fin Per Inch, 指冷排散熱片一吋內有幾多塊葉
呢個會直接影響散熱效果同所用風扇, 間接影響噪音度
FPI越多, ...
w4and14094 發表於 30/4/2014 00:26



    ALPHACOOL
monsta

TOP