CAPCOM D&D 街機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

Fanatical賣大約HK$30

正, 有動作有冒險
askl 發表於 2021-12-19 18:51

我都有買,可以一齊玩。

TOP

Fanatical賣大約HK$30

正, 有動作有冒險
askl 發表於 2021-12-19 18:51

這隻game
妖精 盜賊同矮人
好暴力
反而 figther輸出一般 (除左無限連) 牧師要用某武器才暴力

好耐冇見過人玩呢隻game
我上一次玩都有七年之前

TOP

不過steam版 連招沒有 mame32版本好
Cancel時間難好多
基本上玩呢隻game 唔會玩呢個版本

TOP

呢 d 我通常都 mame  !! 原汁原味

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

mame的設置 我覺得好難. 我已經有52GB ROMS, 試過裝幾款mame但都只係搵到好少遊戲. ...
askl 發表於 2021-12-20 10:03

因為有D update左要更新romset ..
有D就要新bios
其實真正玩你唔會有幾多...
免費畀你玩 就要動動腦筋了

TOP

同埋mame有時唔係最新版本就係最好

好以st-v 既cotton 2/cotton boomerang

最初版本 好似0.100之前 core2duo 2.4g剛剛好 可以60fps模擬到 cotton2 60 / boomerang 50-60

0.139 i5 1130g7 @1.8g cotton2/boomerang @60fps全程

0.238(最新) i7 10700@4.2g
Cotton 2有50-60fps
Boomerang 在movie中只有37fps 戰門介乎於50-60fps
你冇睇錯越新越慢 甚至乎cpu全速也玩不到

所以有時我講程式最新唔係等於最好就係咁解
因為這個涉及嘅程式碼實在太複雜唔方便解釋

TOP

本帖最後由 bobocar 於 2021-12-21 21:55 編輯

我多數去下個啲 ..整合版!!!

通常就唔洗點煩 大多玩到...

大猩猩...英雄救美...麻雀學院....西游記..無賴之拳..正爆!

TOP

D&D 好玩, 但我只有 xbox 360版, 用 xbox one 玩

TOP