[徵求] [團購徵求] 仲有冇ching搞sony機頂盒團購???

之前個兩個團miss左...希望有第三批搞得成
多謝

應該就唔會LAR,因為Sony依家要1個LCD TV既SERIAL NO 先有資格買一台機頂盒
當然有第2個方法唔駛SERIAL NO,不過要俾中間人賺RMB100

如果真係仲有member有興趣既話不妨響度留個名,我可以再了解下個情況

TOP

可以錄影嘛???

TOP

原帖由 ncwken 於 2009-7-22 15:39 發表
可以錄影嘛???

係唔可以的

TOP

原帖由 master_yoda 於 2009-7-22 10:36 發表
應該就唔會LAR,因為Sony依家要1個LCD TV既SERIAL NO 先有資格買一台機頂盒
當然有第2個方法唔駛SERIAL NO,不過要俾中間人賺RMB100

如果真係仲有member有興趣既話不妨響度留個名,我可以再了解下個情況

有冇搞錯...有錢賺都唔賺

TOP

Interested. but around how much?
Also can you give me some more details of the features & function?

TOP

原帖由 waihin 於 2009-7-22 16:02 發表

係唔可以的

唔可以錄影,我唔參加

TOP

原帖由 ncwken 於 2009-7-22 19:08 發表

唔可以錄影,我唔參加

詳情請參考過往團購
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1151082

TOP

原帖由 enviro50042c 於 2009-7-22 16:18 發表

有冇搞錯...有錢賺都唔賺


聽聞Sony賣呢部野係賣一部蝕一部的,所以佢係唔想蝕居多

TOP

Support~

TOP