waihin 當前離線
中級會員
master_yoda 當前離線
團購攪手
進階會員
TOP
ncwken 當前離線
原帖由 ncwken 於 2009-7-22 15:39 發表 可以錄影嘛???
enviro50042c 當前離線
原帖由 master_yoda 於 2009-7-22 10:36 發表 應該就唔會LAR,因為Sony依家要1個LCD TV既SERIAL NO 先有資格買一台機頂盒 當然有第2個方法唔駛SERIAL NO,不過要俾中間人賺RMB100 如果真係仲有member有興趣既話不妨響度留個名,我可以再了解下個情況
AW1112 當前離線
初級會員
原帖由 waihin 於 2009-7-22 16:02 發表 係唔可以的
原帖由 ncwken 於 2009-7-22 19:08 發表 唔可以錄影,我唔參加
原帖由 enviro50042c 於 2009-7-22 16:18 發表 有冇搞錯...有錢賺都唔賺
jefferychan 當前離線