[實用軟件] 依家多數用咩軟件播片?

依家多數用咩軟件播片?

自己多年來用k-lite mega codec(入面的MPC-HC)
但睇唔同片有時要用唔同插件
例如....

1080動畫:ffdshow + SVP升60fps
1080電影:AMF(bluesky)升60fps
4k/HDR電影:madvr

搞到次次開片前都要入去set野.....

有冇D player可以分幾個獨立profile, 或者直情個setting係放在唔同獨立地方(setting.ini放在player.exe同folder的概念)

POTPLAYER....佢一出用到而家....冇轉過PLAYER

TOP

potplayer 18958 未有廣告版

TOP

splash player

TOP

用咩 OS 都係 VLC

TOP

Mostly Potplayer

TOP

Potplayer

TOP

Potplayer

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

potplayer 18958 未有廣告版
platinum 發表於 2020-3-6 08:52

我用 potplayer 好多年

依家 up 到最新版

都冇彈過廣告喎

TOP