enviro50042c 當前離線
進階會員
KinChungE 當前離線
長老會員
TOP
愚樂無窮 當前離線
ricoh呢D平機你都唔好預佢會好長命 Brother就算話短命, 其實都係10000張以上先開始入紙失靈 家用的話其實唔 ... KinChungE 發表於 2016-11-20 18:47
其實長命come用邊隻牌子好 愚樂無窮 發表於 2016-11-20 18:51
最多人講係hp 但出名貴過人 via HKEPC Reader for Android enviro50042c 發表於 2016-11-20 20:21
HP同級機比人貴double 俾多左既錢夠買多部 KinChungE 發表於 2016-11-20 20:57
最衰依家部P205B 成日話無粉同埋A4紙中間位置有甩粉 如果唔係平得黎都好夠用 換機先至諗埋SCANNER ... enviro50042c 發表於 2016-11-20 22:08
試下開non geniune cartridge睇下有冇改善 KinChungE 發表於 2016-11-20 22:28
已經開左 換左新代用粉都係會話無粉 enviro50042c 發表於 2016-11-20 23:06