xfx+Foxconn壞板 (5月13日2011年完)

本帖最後由 billy12342001 於 2011-5-9 23:37 編輯

xfx壞板 630i nvidia chipset+I/O背板
壞的包括
爆電容x1
爛sata頭x1
主板可以正常穏定使用,但建議先收復問題才使用






Foxconn RC4107MA-RS2
開唔着,D針有問題



Start Bid: epc$10(兩件ー齊)
Each Bid: epc$1/更高
Eat:no,有可能加
交收地點:MTR籃色全線,紅色線中環至SSP,Ashop(買家比A費)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

$10epc support la!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 3# Joe_Black


    我影得唔好姐,留意有一粒上有小yellow點同高小小

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 5# Joe_Black


    Boot得起無hang機,但都換哂D OST安全D雖然得一粒爆

TOP

開得着
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

100 epc

TOP

推一推先

TOP

200 EPC

TOP