killer_queen 當前離線
進階會員
DeathSon 當前離線
特級會員
TOP
幾型仔 via HKEPC Reader for Android DeathSon 發表於 2019-5-26 14:35
trendhk 當前離線
arrychiu 當前離線
依家想買都買唔到,現貨車全部賣哂,訂都要等到下年 trendhk 發表於 2019-5-26 18:33
da87 當前離線
唔知係產能太低定太好賣 via HKEPC Reader for Android DeathSon 發表於 2019-5-26 21:16
傻的嗎? 咁注定現代無運行,出年咩世界都唔知。 arrychiu 發表於 2019-5-26 19:28
jazz2014 當前離線
頭批香港好似只係返到 40 架,之後再返已經要有排等 trendhk 發表於 2019-5-27 03:10
bibilubi 當前離線