raymondcly 當前離線
中級會員
腦殘遊記 當前離線
TOP
深夜的夜 當前離線
初級會員
man40503 當前離線
rikiando 當前離線
sophinic 當前離線
岩岩收到MSG 話可以拎機, 但係我已經等唔到買左淨機自用, 有冇人想要簽合約出機? 我只係想收返$500按金. 觀 ... raymondcly 發表於 2014-10-15 11:50
即係可以 $8088 + $500 同你買 部 ip6+ 128GB Gold? 你要合約 sophinic 發表於 2014-10-16 16:12
aleck_choi 當前離線
進階會員
樓主問: 有冇人想要簽合約出機? 即係將合約quota轉讓?得既咩? rikiando 發表於 2014-10-16 16:18