[開箱] ANTEC KÜHLER H2O 650 開箱

本帖最後由 benyiu 於 2014-5-25 18:25 編輯

首先感謝HKEPC令我有幸參與此活動
本身我係用開塔式散熱器(cooler master 212 plus),我買電腦果時(四年前)水冷仲係好貴同冇咩人用..所以就冇買到
呢家一體水冷入門價已經好平..約$400就有......例如呢隻

它採用120mm冷排,固定風扇設計,免去安裝風扇的麻煩,十分適合第一次用水冷的玩家



說明書﹑扣具等既基本物品全部齊全
值得讚既係不同平台鏍銯係會分開一小膠袋內,不用左找找﹑右找找,而且風扇有舊小海綿,廢事用家整整下比風扇夾親,散熱膏都同你查埋,唔洗自己好似護士打針咁唧,十分細心。這正是和其他牌子的一體水冷不同

扣具中的小膠粒是要從上方整落去,並不是打側弄的,可能是說明書的3d角度問題,比佢fake左,大家要小心



整3M貼紙時最好拉小小貼上去先,痴好再慢慢拉出去,咁樣會避免痴出界,唔洗再mit返再黎過



唯一壞處就係唔岩我個機箱裝背面扣具,intel都好小小,zip入去就ok,如果是amd cpu的話,就要鬆底板鏍銯整


是次測試硬件
i5 760 (200x20@4g)
msi p55-gd55
gigabyte 290 oc
zalman zf1225csf x2
cooler master jetflo 120
普通cooler master 跟機風扇
室溫約25度


今次開箱會以212 plus作出比較,看看塔式散熱器跟一體水冷的差別,並用core temp和HWMonitor 測溫,再加上sp2004和IntelBurnTest燒機測試






212 plus 最低38度   最高分別是73和71度

一般水冷積塵量都會比風冷低
呢到係差唔多一年冇清塵既塵量,希望用水冷後會小d塵啦

裝完ANTEC KÜHLER H2O 650 後測試......full load fan speed 時聲浪實在不能接受,仲噪過部冷氣機




full load fan speed 時最低為35度 最高分別是67和64度

之後入bios調整為50%風速,約為1800轉左右,聲噪比212 plus 好小小  起碼係開冷氣時聽唔到聲



50% fan speed 時最低為39度 最高分別是71和67度

燒機時溫度高仲會轉色添,在冷排後部的風扇當然要用跟水冷的長鏍銯重新安裝
約60度會轉深藍色,65度會變紫色...幾過引






個人感想:
如果你仲係用緊原裝風扇一般夏天full load都會over 80度.......用左一體水一定會好好多
而今次用上 中階風冷比ANTEC KÜHLER H2O 650 高5-8度....證明入門級水冷都唔會太差
當然風冷有塵可能會令到數據不準確,但對於正常用家而言都不會經常清潔吧,希望大家不要介意

都幾多塵下

TOP

最唔鍾意呢D整合左風扇的冷排,散風,無得換扇

TOP

BIOS 較50%扇速咪連水泵速度都降埋...
佢本說明書直情叫人唔好enable風速控制, 由得佢攞full speed既電, 等佢自己控速云云.
btw, 就係佢把扇嘈過哂我其他既風扇, 又唔可以software控制速度 (要950或以上才有), 我才放佢走... 講降溫確實唔錯的.

TOP