新手上水準備

本帖最後由 brian1024 於 2014-5-18 15:37 編輯

上回提要 1年前
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ghlight=&page=1

呢次嘅plan
我個case
http://www.nzxt.com/product/detail/112-tempest-210-case

planning
PlanA

PlanB


主角 BYKSKI
http://item.taobao.com/item.htm? ... R&id=8570057784
套装4
CPU水冷头:Bykski CPU-MTX-C微水道喷射水冷头 (黑色或者透明)X1个
水冷排:240水冷排(配2个12CM MY FFS风扇,等颜色可以选)X1个
水泵水箱:SC600水泵调速板+140MM圆柱型水箱组合 X1套
水管:三分薄9.5X12.7 进口料透明软管(颜色可选) X2米
水冷液:BY500ML冷却液(颜色可选 ) X1瓶
附件: 配送3分薄快拧喉箍  高级导热硅脂  防震垫  显存散热片
套装4特价 310元
My PC
I5-3450
DDR3-1333 4GBx2
Galaxy GTX550TI
MSI Z77A-G45

一切由平玩起

請高人救我點汁水道,排泡個啲
同埋邊度有地方開透則 平($150)

回覆 1# brian1024


    可以運水落黎?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都想試試bykski 只係怕寄唔齊或錯件
所以想問 如果寄到黎有d野錯左
可唔可以係香港配得到

TOP

上埋vga啦

TOP

我用XPM-A, 中型的CPU冷頭都唔係好好成績, 你用MTX-C應該仲會高幾度
你用咩CPU
排泡好易, 入滿個水箱, 開吓閂吓, 直到入面大多數D氣都排晒就入滿同上實水箱, 開住泵黎搖個箱, 等冷排入面的氣泡走出黎.
我個水箱得80ml, 都係幾吓就排好, 你140MM高的水箱仲易排

TOP

回復 2 #肥寶

Sorry planning 我咩都未買 想問人點汁水道個啲先

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 7# brian1024

只跑CPU就唔需要想太多,  泵>CPU>240冷排>水箱

如果唔想走太多管就直接水箱頂回水, 不過個人唔建議(加水煩)

TOP

回復 肥寶

Sorry planning 我咩都未買 想問人點汁水道個啲先

via HKEPC Reader for Android ...
brian1024 發表於 2014-5-18 02:55 PM

如果地方許可, 我會建議將個水箱同泵放出面, 掛/釣係120風扇位度, 水管走則孔入. 方便入水同睇水

TOP

回復 9 #唐賓南紀念中學

機箱後面冇乜位 用plan b較好?

via HKEPC Reader for Android

TOP