有冇人用過 Cooler Master Seidon 240M ?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

回覆 1# adrianmak


我用過120.  最多再寧靜一點, 低溫一點.

TOP

回覆 1# adrianmak


    用左一星期 I7 3770 可以做到27度  0 loading時
    打機時40度右左 FAN 100%

TOP

回覆 3# awc1

我都係 i7 3770, 用120v plus idle 成3x, 4x 度....

TOP

回覆  adrianmak


    用左一星期 I7 3770 可以做到27度  0 loading時
    打機時40度右左 FAN 100% ...
awc1 發表於 2014-6-3 09:57



    用原裝風扇

TOP

回覆 5# SEED


    用呢隻
http://apac.coolermaster.com/tw/ ... traflo-120-red.html
XtraFlo 120 Red LED
轉速          800 - 2200 RPM ± 10% (PWM)
風流          34.02 – 93.74 CFM ± 10%
空壓          0.43 – 3.30 mmH20

Cooler Master Seidon 240M 原裝
風扇轉速         600~2400 RPM (PWM) ± 10%
風扇風流         19.17 ~ 86.15 CFM ± 10%
風扇氣壓         0.31 ~ 4.16 mm H2O ± 10%

TOP

回覆 4# .:yeung:.


    呢個就係120同240既分別
同埋我開左冷氣先落到27 唔開就30

TOP

本帖最後由 awc1 於 2014-6-5 13:40 編輯

回覆 7# awc1

cpu fan.png (33.42 KB)

cpu fan.png

cup fan 2.png (40.21 KB)

cup fan 2.png

TOP

回覆 8# awc1
圖二開左冷氣

TOP

回覆  awc1
圖二開左冷氣
awc1 發表於 2014-6-5 13:41



    室溫的重要性

TOP