19990035 當前離線
EPC義工團
ivan1612 當前離線
中級會員
TOP
原帖由 ivan1612 於 2009-8-21 22:03 發表 幾銀????大約???
sureone 當前離線
進階會員
原帖由 sureone 於 2009-8-22 16:06 發表 only mouse?? 無接收器跟?
kennethto 當前離線
KinChungE 當前離線
長老會員
原帖由 19990035 於 2009-8-22 14:11 發表 有冇人有興趣
原帖由 KinChungE 於 2009-8-22 22:13 發表 對隻mouse好有興趣, 但係個價錢就冇興趣
原帖由 kennethto 於 2009-8-22 21:27 發表 不如做埋有接收器, 方便大家不用找...