dom 當前離線
~艦C, 艦B 休閒提督~ ... ... ...
EPC義工團
a39g99 當前離線
進階會員
iPad mini 2 9.1 好地地用 up 完 9.2 一日充一次 變左半日唔到 乜app 都無開 關mon 情況下 跌到50% ... dom 發表於 2015-12-17 21:47
TOP
normalyan 當前離線
minimalist
chum 當前離線
中級會員
yarehk 當前離線
Banned
rvonio 當前離線
奇雲 當前離線
Apple 其實好衰 部機吾夠力都要俾佢升 iPhone 4 應該用iOS 6 會安全d 4s 上 ios7 都順 5同5s keep 上 ios8 ... yarehk 發表於 2015-12-18 05:29
pauly2k2003 當前離線
中伏了. iPAD 2 由8.X up 上9.2, 慢到冇朋友. 要downgrade 回8.X rvonio 發表於 2015-12-18 10:15
applemac 當前離線
原明 當前離線