普通DSLR最低極限溫度系幾多?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

原帖由 power4x4 於 2008-10-17 22:39 發表
如題,去冰天雪地用咩機好?

用 FSLR

TOP

IQ題答案 : 飛機

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

機應該無問題
係粒電要 warm 住佢O者

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

FM2

TOP

原帖由 power4x4 於 2008-10-17 22:39 發表
如題,去冰天雪地用咩機好?


只可以講nikon 的電好得 可以用到 無問題
地方在 哈爾濱  零下 十幾二十度以下 都無問題的
d80 同d 200都無問題的

不過 d200以上會好d  因為防入水個機身  
因為你啊d氣出來都會 結冰

TOP

太空夠凍未....NASA 用Nikon D2X...

TOP