ea想玩咩?

我係ea個網到買左教父2
個網寫左4月6號前買教父2送教父1
買左之後就得教父1冇教父2
佢想點

[ 本帖最後由 小魔皇 於 2009-3-31 21:06 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

"預購"喎....

TOP

未出.....你都識講.....4月6日前.....唔通你依家就有得玩咩......

TOP

原帖由 hanghanghang 於 2009-3-31 09:08 PM 發表
"預購"喎....

但係我記得買左會有個icon架喎

TOP

原帖由 小魔皇 於 2009-3-31 21:09 發表

但係我記得買左會有個icon架喎


唔覺EA會俾你 pre-load....

TOP