HAWX dump file問題

我自己玩單人時都有呢個問題......

睇番外國,官方論壇都有好多人斬有一樣問題

究竟咩事呀?有無得fix架呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 freebird 於 2009-3-31 18:54 發表

用xp sp2 compatible mode


係邊個FILE?

HAWX.exe.dmp?

我唔見有得選擇,我係VISTA 32BIT..
右按內容見唔到

[ 本帖最後由 edward315802 於 2009-3-31 21:26 編輯 ]

TOP