eli 當前離線
中級會員
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
進階會員
TOP
原帖由 CMZ 於 2009-3-29 22:22 發表 試下響 setting 度 enable frame skipping 同 vsync
chengchiwo 當前離線
CCW
原帖由 CMZ 於 2009-3-31 21:25 發表 樓主話之前玩時冇問題 咁即係做左乜之後有問題? 會唔會係 driver set左強制唔開 vsync?