大家覺得08年最好玩既game是什麼?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

racing - Grid 玩得好熱血  動作+ 冒險- Tomb raider underworld 冇令我失望

TOP

crysis已經係零七

TOP

for me, gta4 一定係

[ 本帖最後由 各位hello 於 2009-2-5 17:25 編輯 ]

TOP

令我記得都係GTA4
一般的....ra3 , FAR CRY 2 吧...

仲有其他的唔記得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-5 17:40 發表
FAR CRY 2
ra3
都好悶

個人認為
如果gtapc 算08, 甘一定gta啦, 至少玩了2星期仲玩


一般LA
對比的話,比較新的,EA個隻走佬GAME(支援physx個隻)
玩到唔識玩 而且主題都好似得個走字,對比我都係會玩far cry / ra3 雖然3隻我已經冇玩

gta4 等緊地圖mod .....車mod,,,有得改,可以飄下車,地圖mod,秋明山個D
會抵玩好多...而家冇乜MOD 冇野玩

TOP

l4d, 同唔同人玩, keep到仲有新鮮感, 希望快D出新地圖

TOP

l4d, gta4, grid, 其他冇咩印象

TOP

應該都係GTA4  
自由度大左, 做主線任務做到悶又可以叫人出黎玩~又可以遊車河~

其他有兩隻GAME都好正

射擊 - L4D
一隻比較同期作中 有創意玩法,好講求合作性, 同埋好多機都可以玩到

賽車 - GRID
畫面一流,但好流暢, 同玩法合我心意 夠易玩

TOP