halu 當前離線
進階會員
licgfg 當前離線
TOP
原帖由 licgfg 於 2008-10-30 01:17 發表 用電話影相偏色唔奇喎
原帖由 halu 於 2008-10-30 01:18 發表 我用相機都一樣.. or 偏色 只在於白色..?
原帖由 licgfg 於 2008-10-30 01:19 發表 睇下果部係咩相機黎姐
原帖由 halu 於 2008-10-30 01:26 發表 ricoh gr 2
原帖由 licgfg 於 2008-10-30 01:29 發表 都唔奇 特別係室內燈光複雜
原帖由 halu 於 2008-10-30 01:44 發表 唔可以話機問題...?
kin_10 當前離線
中級會員