第一次試全影相, 請教接駁問題....

大家好, 小弟第一次試玩全影相, 用canon的progrem駁完後發現相中d接駁位好明顯, 請問大家有咩方發同點先可以執好佢呀?? thx~~
PS. 第二張比較明顯睇到d接駁位....請幫忙指教...thx~~

[ 本帖最後由 takuro1103 於 2008-10-26 11:49 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

用ps dodge捽下

TOP

無lock ev 的結果

試下較返同一光度再駁

TOP

是鏡頭黑角問題, 靠PS..

TOP

用PS黎整會易D

TOP

30mm以上
收光圈
M mode
手動wb
水平

TOP

原帖由 DarkHero 於 2008-10-26 12:58 發表
無lock ev 的結果

試下較返同一光度再駁

SORRY....我唔係太識點:LOCK EV.....我用350D的, 請問點做先LOCK到...THX~~

[ 本帖最後由 takuro1103 於 2008-10-26 16:10 編輯 ]

TOP

測完光之後轉去m mode 用返剛才測到的數值

TOP

原帖由 DarkHero 於 2008-10-26 19:10 發表
測完光之後轉去m mode 用返剛才測到的數值

係唔係即係用AUTO先對焦, 記底光圈同快門數值, 之後成個景既相都用同一既光圈同快門值去影呢? THX你呀, 因我仲係影相新手想學多D野~~THX~~

TOP

最好測多幾個位
同埋影一兩張睇下效果先

TOP