問下GAME界高手:想玩大富翁三(DOS系統)遊戲

係windows xp下如何玩DOS著名大富翁三呢隻遊戲...又如何設定呢!?

睇下CMD幫唔幫到你
再唔係直接RUN隻GAME

TOP

用DosBox幫到你...上網搵下啦

TOP