Tamron af18-270mm f3.5-6.3 vs canon ef-s 18-200mm f3.5-5.6

誰個好?
以價錢比
tamron : $4150 (支援 canon/nikon)
canon: $5480
tamron 勝出.


咁用 tamron 的話, 配 canon 450d 好, 定用nkon d60好,
煩指引.

咁樣不如 SONY A350 + SONY 18-250

TOP

原帖由 DanielHO 於 2008-10-25 18:29 發表
咁樣不如 SONY A350 + SONY 18-250


抱歉, 話不對題.

TOP

原帖由 lcsthomas 於 2008-10-25 18:26 發表
誰個好?
以價錢比
tamron : $4150 (支援 canon/nikon)
canon: $5480
tamron 勝出.


咁用 tamron 的話, 配 canon 450d 好, 定用nkon d60好,
煩指引.

D60用龍仔會變MF

TOP

原帖由 rickee 於 2008-10-25 18:31 發表

D60用龍仔會變MF


新手, 不明白. 煩詳逑.

TOP

原帖由 lcsthomas 於 2008-10-25 18:35 發表


新手, 不明白. 煩詳逑.

D60 無魔打
不過 龍仔唔系有魔打ga咩?

TOP

原帖由 vodaben 於 2008-10-25 18:37 發表

D60 無魔打
不過 龍仔唔系有魔打ga咩?


咁mf代表什么, 好或不好.
龍仔(tamron)質數如何, 為何比canon低價那么多, 雖說canon定價太高(市場反應)

TOP

原帖由 vodaben 於 2008-10-25 18:37 發表

D60 無魔打
不過 龍仔唔系有魔打ga咩?

nikon mount的鏡身好似冇??

MF係手動對焦…新手咁快玩MF??就算係都搵個VF大D先玩啦…

質素計canon/nikon支18 200點都好過龍仔GE…

TOP

原帖由 rickee 於 2008-10-25 18:53 發表

nikon mount的鏡身好似冇??

MF係手動對焦…新手咁快玩MF??就算係都搵個VF大D先玩啦…

質素計canon/nikon支18 200點都好過龍仔GE…


明白.
雖說以canon為佳,
但在網上也找到資料,
相對sigam18-200mm f3.5-6.3($1980) 來説,
只放大照片才找出分別, 當然是canon的優勝,
但我們普通攝友有多少機會以100%來看照片呢?

TOP

原帖由 lcsthomas 於 2008-10-25 18:40 發表


咁mf代表什么, 好或不好.
龍仔(tamron)質數如何, 為何比canon低價那么多, 雖說canon定價太高(市場反應)

龍仔已經唔算好平, sigma仲平
副廠鏡平過人係好正常, 如果唔係就個個買哂原廠鏡lu

TOP