2008 - 2009 全 港 青 年 攝 影 比 賽

日期:二零零八年十二月六日(星期六)
時間:上午十一時正(報到時間:上午十時三十分)
地點:青衣公園
截止報名日期:二零零八年十一月十七日
報名辦法:打唔打得出黎

獎品
公開組及學生組
冠軍:現金獎三千元,獎狀一張及獎盃一座
亞軍:現金獎二千元,獎狀一張及獎盃一座
季軍:現金獎一千元,獎狀一張及獎盃一座
(另設優異獎多名,各得現金獎三百元及獎狀一張)

費用全免(名額有限,額滿即止)

補幅圖先 


[ 本帖最後由 肥肉可人兒 於 2008-11-12 15:11 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

影咩先
女模?

TOP

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-12 14:52 發表
影咩先
女模?

唔知喎 
影園境啩 
不過睇佢張poster都係d人像黎
唔通真係影model 

TOP

原帖由 肥肉可人兒 於 2008-11-12 14:56 發表

唔知喎 
影園境啩 
不過睇佢張poster都係d人像黎
唔通真係影model 

肉肉去做model嗎?...

TOP

原帖由 肥肉可人兒 於 2008-11-12 14:56 發表

唔知喎 
影園境啩 
不過睇佢張poster都係d人像黎
唔通真係影model 

有師奶台份
即係影港姐啦

TOP

原帖由 initials 於 2008-11-12 15:13 發表

肉肉去做model嗎?...

我唔夠班

TOP

原帖由 lowoichiren 於 2008-11-12 15:14 發表

有師奶台份
即係影港姐啦

唔知有無港男影呢

TOP

原帖由 肥肉可人兒 於 2008-11-12 15:19 發表

我唔夠班

似乎又係幾萬人影幾個女仔0既活動... 算了...

TOP

原帖由 initials 於 2008-11-12 15:21 發表

似乎又係幾萬人影幾個女仔0既活動... 算了...

佢有名額喎
點會俾幾萬人咁多個額呀

TOP

原帖由 initials 於 2008-11-12 15:21 發表

似乎又係幾萬人影幾個女仔0既活動... 算了...

呢個活動後若干年前玩過
自此之後我對影女極之反感

TOP