windows 最好用video player

是否還是 VLC player?

唔 play 3d 都應該係, 我用 potplayer

TOP

MPC - BE 好用到極  

TOP

vlcplayer

TOP

是否還是 VLC player?
newshun 發表於 2020-4-24 14:18



一向都不是!

TOP

K-Lite Standard 入面個 MPC-HC 已經好夠用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

舊版PotPlayer。

TOP

舊版PotPlayer。
COD 發表於 2020-4-24 23:50


   
    PotPlayer 1.7.18958

TOP

本帖最後由 Ahmok 於 2020-4-25 04:01 編輯
MPC - BE 好用到極
imax 發表於 2020-4-24 15:55

有冇硬解設定?我用POTPLAYER 1.7.21149,都想試下其它

TOP