[操作疑難] HD長期入滿會否有影響?

1TB HD 入剩50GB
之後又清下垃圾 變返100GB
再入50GB 個過程每個月幾次重複
會唔會傷個HD?(唔係BT)用mega google個啲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

多D重組磁區

TOP

用過9成滿效能會變低,有defrag 會好些

via HKEPC Reader for Android

TOP

多做重組搜尋時減少讀取

via HKEPC Reader for Android

TOP

變相長期用來用去個幾 sector

勤 backup, 免損失
x37 發表於 2020-5-17 00:52

未必, 好視乎佢產邊D data
如果佢係rotate, 每次產最舊data, 其實分怖會好平均

TOP

defrag 會好些

TOP

同問 用外置來儲藍光電影,儲滿容量不會易壞

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果寫到 0GB 再刪再寫再刪再寫都幾傷

你宜家算正常使用

TOP