N記4系新咭黎講, 又熱又大舊又食電 , 有冇人覺得係失敗產品 ?

@失敗產品??

去返Display卡區, 大把一樣的Post

TOP

TOP

O Sorry ~
PLs help to move !

TOP

等ching推出啲成功產品去超越而家啲失敗產品,等ching開發佈會,我一定會買

TOP

其實又熱又大舊又食電的卡唔係第一次出現 , 關鍵係性能如何 , 同一件產品有冇比較對手 , 如果排除所有野性能上無對手 ,
咁就唔算得上失敗的 , 就等於intel , 因為有A , 先顯得拒大食 ,
無A拒出到500w 一粒U , 都係 [ 正常 ] 產品

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢代係3系的製程升級加官方超頻
架構冇大改變 MCM封裝呢代只會出現在伺服器計算卡 更新左編碼器比直播撚用
計番WATT同埋頻率提升 呢代其實好垃圾 又貴 DLLM 冇特別需求真係買PS5等下一代
比黃XX 反省一下

TOP

呢代純風冷玩家 唔買Torrent 呢類機箱真係唔好買4080 16G 起啦 浪費錢

TOP

熱唔係問題,大先係問題,
小弟冇本事,冇咁大地方放張4090
老黃根本冇考慮過我地呢D居住地方細既環境

TOP