Pro 2 320萬照片可以接受嗎?

做咩鬼得320萬。實在忍受不了。有無CHING提供照片效果。可以接受?Pro2 用家覺得如何。

@ISO 200


TOP

原帖由 Esquire 於 2009-6-26 12:48 發表
@ISO 200


http://g.imagehost ...


謝謝。好像真的好多NOISE。320萬真的與500萬有差距。好難決定N97 還是Pro2。如果Pro2 是500萬就毫不猶疑就決定Pro2。

請問這位朋友你覺得Pro2 好吾好用?以上網速度、音樂、收音機、接受能力和通話水準。

TOP

多唔多noise都唔係取決於像數幾大...
要影相靚都係買返SE d cybershot電話吧啦....

TOP

原帖由 jerry1221 於 2009-6-26 12:58 發表
多唔多noise都唔係取決於像數幾大...
要影相靚都係買返SE d cybershot電話吧啦....


同意。只是想比較N97和Pro2 , 想知道Pro2 的照相品質可以不可以接受。

TOP

如果樓主可以接受N97的質數, 大概TP2的相片質數對於樓主來講都唔會太差

基本上像數赿大, NOISE會赿大

TOP

用得手機影, 我估都係"做個紀錄"多.... 唔會當那些係"相片"

TOP

再用iso100影多張再作比較




左: 200; 右: 100

TOP

原帖由 granville 於 2009-6-26 12:56 發表


謝謝。好像真的好多NOISE。320萬真的與500萬有差距。好難決定N97 還是Pro2。如果Pro2 是500萬就毫不猶疑就決定Pro2。

請問這位朋友你覺得Pro2 好吾好用?以上網速度、音樂、收音機、接受能力和通話水準。



上網速度OK la, 不過個PIE顯示好似規怪怪地 (vs. 我部D810)
音樂: 用藍芽聽, good, no complaints
收音機: 未用, 因為要用headphones線
接收能力和通話水準: and 夠大聲

[ 本帖最後由 Esquire 於 2009-6-26 13:19 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP