本帖最後由 hevenktc 於 2024-2-18 07:03 編輯
本身部舊嘅抽油煙機用咗20幾年,最初入伙時師傅係用綠色膠塞(現在拆出嚟睇,原來係用吋二鋼牙螺絲)直接掛上牆!因為當年自己傻吓傻吓,師傅話得就得,咁就用咗20幾年!現在抽油煙機壞了,因為諗住方便安裝,所以買返同一個牌子,濶度尺寸一樣,方便重用現有嘅螺絲位唔需要再轉窿!最初諗住方便啲裝機師傅用返舊嘅螺絲位舊嘅螺絲直接掛返部新機上去,大家都方便!誰不知嗰條師傅話高度唔得,低得滯,我心諗都度過650 mm都夠晒啦,佢就話唔得,要直接收上櫥櫃底,我話個櫥櫃都成20幾年,分分鐘唔夠力,但佢又話OK,佢係師傅咁就信佢啦,但係整完之後嗱嗱聲走,之後發覺螺絲冇過山,同埋收得唔緊!嗰部抽油煙機都有少少郁,嬲尾自己收返緊個粒螺絲戒指,先至叫做安心啲!現在想轉返掛落牆身上,應該照舊用返綠色膠塞,用不鏽鋼鋼牙吋半螺絲好,定係轉拉爆好?因為睇過好多舊文各有各說法,如果用返原本個舊窿,想轉用拉爆螺絲,應該M幾嘅拉爆會可以用,但係我又擔心個抽油煙機上方有個櫥櫃底頂著,如果裝拉爆唔知可唔可以裝到!如果唔得,迫於無奈用返綠色膠塞,用長啲嘅不銹鋼鋼牙螺絲應該OK啩!水蛇春咁長,真係唔好意思,麻煩晒各位師兄有乜嘢意見可以提供,謝謝! |