[操作疑難] 安裝抽油煙機轉用拉爆螺絲

本帖最後由 hevenktc 於 2024-2-18 07:03 編輯

本身部舊嘅抽油煙機用咗20幾年,最初入伙時師傅係用綠色膠塞(現在拆出嚟睇,原來係用吋二鋼牙螺絲)直接掛上牆!因為當年自己傻吓傻吓,師傅話得就得,咁就用咗20幾年!現在抽油煙機壞了,因為諗住方便安裝,所以買返同一個牌子,濶度尺寸一樣,方便重用現有嘅螺絲位唔需要再轉窿!最初諗住方便啲裝機師傅用返舊嘅螺絲位舊嘅螺絲直接掛返部新機上去,大家都方便!誰不知嗰條師傅話高度唔得,低得滯,我心諗都度過650 mm都夠晒啦,佢就話唔得,要直接收上櫥櫃底,我話個櫥櫃都成20幾年,分分鐘唔夠力,但佢又話OK,佢係師傅咁就信佢啦,但係整完之後嗱嗱聲走,之後發覺螺絲冇過山,同埋收得唔緊!嗰部抽油煙機都有少少郁,嬲尾自己收返緊個粒螺絲戒指,先至叫做安心啲!現在想轉返掛落牆身上,應該照舊用返綠色膠塞,用不鏽鋼鋼牙吋半螺絲好,定係轉拉爆好?因為睇過好多舊文各有各說法,如果用返原本個舊窿,想轉用拉爆螺絲,應該M幾嘅拉爆會可以用,但係我又擔心個抽油煙機上方有個櫥櫃底頂著,如果裝拉爆唔知可唔可以裝到!如果唔得,迫於無奈用返綠色膠塞,用長啲嘅不銹鋼鋼牙螺絲應該OK啩!水蛇春咁長,真係唔好意思,麻煩晒各位師兄有乜嘢意見可以提供,謝謝!

又係冇圖?upload好困難乜?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

大老寫小說咩 齋文字鬼知咩

TOP

本帖最後由 hkmand001 於 2024-2-18 13:47 編輯

普通的綠色膠拉爆有6mm 8mm
但睇規格,佢大約只長26mm-30mm
一般一粒四片拉爆   m6 50長
要用m10開孔
你用唔到正常拉爆,m5 勉強合適
m5 60 用m8孔,如果一開始就係8mm膠粒
但係佢長60mm 而你膠粒唔夠長的話
一樣沒辦法直接用上

最後始終要睇你入面到底鑽左幾深孔,
你粒綠膠到底m6 定 m8

TOP

本身部舊嘅抽油煙機用咗20幾年,最初入伙時師傅係用綠色膠塞(現在拆出嚟睇,原來係用吋二鋼牙螺絲)直接掛上 ...
hevenktc 發表於 2024-2-18 06:59



油煙機相當輕! 你自己用膠塞螺絲都用了廿年係個實證, 仲諗尼樣果樣自尋煩腦

TOP

油煙機如果用拉爆有好大機會裝唔到,
鑼絲頭頂機背扣唔上!

TOP

油煙機如果用拉爆有好大機會裝唔到,
鑼絲頭頂機背扣唔上!
wah9134 發表於 2024-2-18 14:11



一般用角碼, 可向出或向入收螺絲吧!

TOP

本身部舊嘅抽油煙機用咗20幾年,最初入伙時師傅係用綠色膠塞(現在拆出嚟睇,原來係用吋二鋼牙螺絲)直接掛上 ...
hevenktc 發表於 2024-2-18 06:59


又係拉爆又長又粗就最好  

膠塞變左原罪

好似你咁講, 你上一部機用膠塞都用左廿幾年啦,有幾危險呢

TOP

係咪好多拉爆L,吾用吾舒服?舊時有部15L處死式熱水爐,用咗15年至壞,都係用膠塞之嘛

TOP