[開箱] 新手玩國產B記水冷

IMG_2014.JPG

IMG_2015.JPG

IMG_2016.JPG

IMG_2019.JPG

IMG_2020.JPG

IMG_2021.JPG

IMG_2022.JPG

IMG_2018.JPG

IMG_2017.JPG

IMG_2024.JPG

IMG_2023.JPG

IMG_2025.JPG

IMG_2026.JPG

IMG_2027.JPG

IMG_2029.JPG

IMG_2028.JPG

IMG_2030.JPG

IMG_2031.JPG

IMG_2032.JPG

IMG_2033.JPG

IMG_2034.JPG

IMG_2035.JPG

245RMB 真係幾好OK,如果唔溜水

小弟住粉嶺,請問有冇東鐵線CHING 有水出售,宜家用緊H2O

冇KILL COIL  

我西鐵,有藍ek

TOP

回覆 2# pochaccoandxo


    想要500ML左右

可PM 價錢

TOP

終於到左
貼吓溫度如何

TOP

冇,一升裝

TOP

回覆 5# pochaccoandxo


    聽講要170蚊

TOP

回覆 4# 唐賓南紀念中學


    部機打平放左係度,睇下有冇溜水先用

TOP

回覆  pochaccoandxo


    聽講要170蚊
肥寶 發表於 2014-6-24 14:01


友情價

TOP

又多個人中水毒

TOP

友情價
pochaccoandxo 發表於 2014-6-24 14:11



    即係幾多?

TOP