[開箱] 聲菲爾KP520, 平價動圈玩玩

MT300 好抵玩,今次出隻單動圈,聲音冇得比,mt300好好多。
今次隻圈係暖聲,低頻幾正。但我覺得最正係個造工,今次用樹脂,而且個腔體到音咀長,所以戴得好舒服。睇黎聲菲爾諗住之後都會用呢個轉lock Mmcx 頭,我覺得好有誠意,咁既價錢都做到咁仔細,我反而更加期待佢下隻旗艦。
記得之前dt6, 聲好正但造工好有問題,又唔圓滑,又電耳仔。 佢地應該有聽我地客人反映。

IMG_4649.jpg
IMG_4650.JPG

講番隻KP520
單動圈,分析力唔算高但單圈黎講算係咁圈聲,但調音幾大路。 單買199, 聲音冇得傾,起碼好過其他三頻唔平衡或有齒音問題既平價耳機
原來而家有得直送香港,唔似之前一定要用集運,快好多。

不過我覺得佢隻白色耳機腔體好醜,不過各花入各眼

回覆 1# jordanchow725


     白 SHELL 粉藍 FACE PLATE  蘇基

TOP

佢哋自己討論區嘅評語。 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(70b9b).jpg


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

想問三頻唔平衡, 係咪人聲、樂器聲、鼓聲組合得亢突唔好聽咁解?

TOP

人聲有味道
但係犧牲中高嘅表達
偏中下盤
我覺得鼓聲有失真

TOP

回覆 3# Eric j


   如果真是幫佢兜  個原因 條原廠銅+鍍銀 開聲唔夾單圈

TOP

回覆 6# waltyuen


今次可以裸機買
我用緊佢6pro條金銀,幾正

TOP

本帖最後由 Eric j 於 2020-8-15 17:12 編輯
回覆  Eric j


   如果真是幫佢兜  個原因 條原廠銅+鍍銀 開聲唔夾單圈  ...
waltyuen 發表於 2020-8-15 15:02

其實唔係兜唔兜嘅問題我覺得耳機最基本係三頻均衡。單圈又好多單元都好如果側重一個頻段肯定死梗。又換線又換耳膠玩到最後都係玩死個機主。其實都冇所謂有現貨可以試聽啱就買唔啱咪由佢啱唔啱?鹹魚青菜各有所好。而家啲耳機一兩百到兩三萬不等啱嘅就值唔啱嘅唔使錢都覺得阻埞。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 7# 天大笑話


    有得淨機可以試下買對深藍色 我是藍絲

TOP

回覆 8# Eric j


      咪唔好用條 有事的銅+鍍銀線
MT300 個時咪討論過

TOP