TVB台係電腦睇勁窒

J2, 財經台都無事, 係TVB 用Dvbviewer睇窒到無倫, 尤其是如果refresh website 時, 聲同畫一定窒, 係咩問題呢?

PC config:
PII 1045T oc to 3.3
GA 970A
8GB ram
R7 260x
120GB SDD (已重安windows)
Win7 64

J2, 財經台都無事, 係TVB 用Dvbviewer睇窒到無倫, 尤其是如果refresh website 時, 聲同畫一定窒, 係咩問題 ...
PowerShot 發表於 2017-11-17 11:39


我無事, DVBviewer咩 version?

TOP

本帖最後由 showlaw 於 2017-11-17 22:06 編輯

回覆 1# PowerShot

高清 頻道既TVB台係要要求好高
我之前試過係TVB台勁窒聲音又爆
條RF天線用開幾長?係咪普通黑色CHEAP線???
睇模擬制式TVB台,我仲用緊CRT既舊電視要換靚既天線

TOP

本帖最後由 PowerShot 於 2017-11-18 00:24 編輯
回覆  PowerShot

高清 頻道既TVB台係要要求好高
我之前試過係TVB台勁窒聲音又爆
條RF天線用開幾長?係 ...
showlaw 發表於 2017-11-17 20:49



    自從上次十號波天台吹咩左之後就甘, 之前仲好暢順; 上星期成棟樓D人都話好窒, D保安話整番好, 但我依然好窒, 奇就出面廳部三星電視就無事, 部電腦邊部份出問題?  我已經用3層防干擾黑色天線+金頭

TOP

我無事, DVBviewer咩 version?
macis 發表於 2017-11-17 15:57



    第一板的dvbviewer, 好耐無update, 有影響?

TOP

本帖最後由 showlaw 於 2017-11-18 00:47 編輯

回覆 4# PowerShot

電腦係用乜硬件收HD電視???DVB card or a SAT?
3層防干擾黑色天線+金頭,有冇牌子同相片睇下?
有冇試駁去SAMSUNG個條天線試試?

TOP

回覆  PowerShot

電腦係用乜硬件收HD電視???DVB card or a SAT?
3層防干擾黑色天線+金頭,有冇牌子同相片 ...
showlaw 發表於 2017-11-18 00:40


Mygica X8509 PCI-E

TOP

本帖最後由 chue 於 2017-11-18 22:03 編輯

本人測試過要放大器將訊號放大,不論直插 TV,機頂盒,PC,仲有就係今晚英超前測試既 ANDROID DTMB MCX 轉公天,其中 ANDROID 盒子就算開硬解都未令人滿意,相信係因為樂視 CPU 據講係 S802,GPU MALI450,1G RAM 推會好吃力,未來應會買個部 SPEC 好D 黎推,不過手上仲有其他盒未試,可能仲好都唔定

TOP