PowerShot 當前在線
~系統攻情師~
特級會員
macis 當前離線
J2, 財經台都無事, 係TVB 用Dvbviewer睇窒到無倫, 尤其是如果refresh website 時, 聲同畫一定窒, 係咩問題 ... PowerShot 發表於 2017-11-17 11:39
TOP
showlaw 當前離線
中級會員
回覆 PowerShot 高清 頻道既TVB台係要要求好高 我之前試過係TVB台勁窒聲音又爆 條RF天線用開幾長?係 ... showlaw 發表於 2017-11-17 20:49
我無事, DVBviewer咩 version? macis 發表於 2017-11-17 15:57
回覆 PowerShot 電腦係用乜硬件收HD電視???DVB card or a SAT? 3層防干擾黑色天線+金頭,有冇牌子同相片 ... showlaw 發表於 2017-11-18 00:40
chue 當前離線