其實我想買部即影即有相機...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買吧~~

真係好好玩
重點係......用黎識女仔一流, 效果好過你用高階DSLR多多

可惜而家寶麗來唔玩了
佢D機真係幾靚的...
不過而家富士都唔錯
用緊mini 50, 體積算細
另外.... 富士影出D既皮膚顏色真係一流...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Nutshell 於 2008-11-24 21:15 發表


但係幫人影完, 就有個好痛苦既掙扎
究竟張相俾人好定自己keep好?
合照既話仲慘


咁一部高階scanner/printer咪派用場咯,
仲可以借意約新識既女仔再出黎.

TOP

原帖由 Nutshell 於 2008-11-24 21:15 發表


但係幫人影完, 就有個好痛苦既掙扎
究竟張相俾人好定自己keep好?
合照既話仲慘

乜無得係卡save 多一份架咩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

响街見過人用... 幾型仔嫁

TOP

原帖由 Nutshell 於 2008-11-24 21:15 發表


但係幫人影完, 就有個好痛苦既掙扎
究竟張相俾人好定自己keep好?
合照既話仲慘


玩得即影即有
就不要太小家了

相紙真係唔平的~
但開心感覺不是錢買得到

TOP

買部FUJI MINI 55囉~ 都係8舊幾~
再唔係~有米D SX70啦~

TOP