水貨有冇得分期架?

450d

另外水貨係咪冇保養?

一間間鋪啦~
就算有通常都收charge
或者自己打上card center做分期

TOP

分期 同 "行貨" "水貨" 無關

係銀行做唔做 或批唔批俾個間公司做

保養。你囉返去水貨既來源地咪有保養囉

[ 本帖最後由 psuser 於 2008-11-27 18:12 編輯 ]

TOP

450D 水貨平好多咩 ?
細鋪做分期會收多 3%~5%
有D卡打上卡中心都做到, 5%手續費左右

TOP