Arcadia 當前離線
進階會員
via 當前離線
TOP
原帖由 via 於 23-11-2008 16:02 發表 16G is OK
阿勤 當前離線
原帖由 via 於 2008-11-23 16:02 發表 16G is OK
原帖由 阿勤 於 2008-11-24 01:15 發表 你肯定得? 我記得唔係張張得 有錯勿小-w-
初級D.I.Y 當前離線
原帖由 Arcadia 於 2008-11-24 18:40 發表 How about 8G sdhc?? 其實我都唔需要16G咁大 有冇邊隻8G sdhc係用到
byleung 當前離線
淘寶佬 1:1.27
原帖由 byleung 於 25-11-2008 09:45 發表 offical 係唔support SDHC 而且又唔係影RAW, 咁大張咭都無用 不過S3 IS 有program 行左可以影RAW
原帖由 初級D.I.Y 於 24-11-2008 22:09 發表 東芝藍卡一定得