請問旺角邊間dc 水貨鋪信譽較好?

旺電 或 先達? 好耐冇留意了 ...
我對上一次在dc carxxr買

[ 本帖最後由 chenbros 於 2008-12-4 23:20 編輯 ]

先達,旺電,星際都OK

TOP

cam二次方~
要問佢水貨幾錢! 要講明要水貨

TOP

原帖由 笨孩子 於 2008-12-5 00:12 發表
cam二次方~
要問佢水貨幾錢! 要講明要水貨



yes,我都建議去呢間

TOP

CAM11

TOP

先達就.....

TOP

先達力X.. 成哥超好人.. 小弟十多年前初玩DC就係幫襯佢..  

TOP

原帖由 hkkjoe 於 2008-12-6 01:15 發表
先達力X.. 成哥超好人.. 小弟十多年前初玩DC就係幫襯佢..  

係咪即係dccareer

TOP

原帖由 licgfg 於 2008-12-6 01:25 發表

係咪即係dccareer


DCXXXXXX <<< 早期成哥係呢度做.. 宜家唔係lu.. 去左力xxx.. 自己搵下..

TOP