16號白色惡魔r出沒注意

之前仲有fan場
但佢又係得嘉禾上
總覺得佢又會重現魔劣果時火星字幕⋯⋯(雖然對我無影響)
計埋香港尼次上
又睇成5次
個個月都千幾蚊比左戲院⋯⋯

本帖最後由 0186 於 2017-11-6 18:05 編輯

但今次不是買精品, 送戲票嗎? (大誤
大家都分開白魔/菲特派入場吧
>11月16日或之後之放映場次,即可獲贈珍藏版香港上映限定款電影吊飾 1 個 (入場時憑票換領)。
*每 1 張戲票可換領吊飾 1 個
*嘉禾荃新天地 款式為:高町 奈葉
the sky 款式為:菲特 ‧ T ‧ 哈洛溫


> https://www.facebook.com/theskycinema/videos/984032448415236/
直接用台版.......?


>買左16號,菲特場 (入去聽Destiny's Prelude)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

唔要精品有冇普通場

TOP

回覆 3# rion


    咪就係16號有一般場

TOP

回覆 4# pasupasu105

16號果d都係特備節目......   一百蚊多d當係買埋精品都ok (<香港限定bo)

TOP

回覆  pasupasu105

16號果d都係特備節目......   一百蚊多d當係買埋精品都ok (
0186 發表於 2017-11-16 08:53



    http://www.taghobby.com/archives/138293

佢好似已經算係正場
之前魔劣都好似係當特備節目
起碼我見唔到有其他場

TOP

睇完後一言
迷之聲:你唔係之前睇左,仲想講咩
無劇透之類,只講場內的反應
點解十個有九個都唔知分上下⋯⋯(包括我朋友)
你們的愛還未夠!!
純感想

TOP

完場回一回: 我(真的)很久沒看奈葉了......
>電影版的作畫真是停留在TV A's 時....
>比少少下集預告睇下都好r......
> 亞加力膠牌當佢廿蚊好了
> 11號禮品包好得多
> 聽說今次其實又可以分12集, d 內容剪到接唔埋咁
> 個個都是好炮友
> 都課金了嗎? 回復有咁快得咁快...
> 水樹又與紅白無緣.... (off topic)

TOP

是不是得荃新天地 和 奧海城 每日各一場 ?

TOP

睇完後一言
迷之聲:你唔係之前睇左,仲想講咩
無劇透之類,只講場內的反應
點解十個有九個都唔知分上下⋯ ...
pasupasu105 發表於 2017-11-16 19:36


我真係唔知

TOP