42mbps 當前離線
進階會員
slt 當前離線
TOP
w__w 當前離線
$68 好似係校園 plan,其他人好似要 $78? btw 月神卡可以用 $150 開一個 4600 字頭 ... slt 發表於 2024-9-7 09:10
香港號就算啦(本人廿幾年前特登花x位數買咗靚號用到今),再靚號碼用嚟收藏唔用=廢號。除非俾開小朋友用, ... w__w 發表於 2024-9-7 09:43
x 位數,可能係3位啫 我通常開嚟做生意用 儲定幾個 一開新分店即用 ... 42mbps 發表於 2024-9-7 09:59
當年=依家円x7 初出茅廬已經明白儲錢追求買部成皮嘢新款電話(遲早咪又係淘汰),不如一開頭 ... w__w 發表於 2024-9-7 12:23
tompkyou 當前離線
人無恥則無敵
香港號就算啦(本人廿幾年前特登花x位數買咗靚號用到今),再靚號碼用嚟收藏唔用=廢號。除非俾開小朋友用, ... w__w 發表於 2024-9-7 17:43
早兩年送咗兩個靚號比兩個侄仔。 一個66111151 一個66111171 仲幫佢地申請咗年卡。 點知佢阿媽乜 ... tompkyou 發表於 2024-9-7 15:17